Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

PPT Coming Soon
Saturday, 28 April 2012 | 08:24 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum <3
Hye..dah lame tak post..kali ni saya nak post sebelum balik esok :(  Tak nak balik esok ..malas gue .. dah lah hari isnin tu budak kemahiran teknikal (saya la tu) kene kemas peralatan sebabnye kene masak hari selasa tu masak. ..MALAS TAHU TAK ??hahaha... tak pe lah..takdir na buat camne lagi .. Balik kali ni saya asyik tak habis-habis dengar lagu Maher Zain yang album baru dia tu..ak kan tak tahu kot..hhee ... memang gile lah ..hahh!! best oooo .. Dah bli CD dah..tapi tak ori pon..nanti kalau ppt ni saya dapat 9A nak mintak cd yg ori punyee...^^insha-Allah PPT ni boleh buat yg terbaik tapi ppt ni dia masuk sekali f1 punye..warghhh.. US1 pon ade C..nk tahu ke result hahh?? ni diaa:
BM : 96%
BI : 69% B
BA : 89%
MT : 95%
GEO : 86%
SEJ : 63% C
KH : 80%
PAI : 80%
SN : 61% C
Terok kan ?! tak tahu lah macam mana PPT ni ..US1 ni tak pa lagi..baru 1/2 bab ..Ya Allah .. tak tahu nak cakap apa..takut kottt... saya belum sedie lagi.. balik ni nak b'azam nk blajo sungguh2 !! Doakan saye

Assalamualaikum w.b.t



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome