Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Balik lagi :)
Friday, 9 March 2012 | 23:54 | 0 Kawaii ?

Bismillahhirrahmanirrahim..

Assalamualaikum w.b.t

hai.. lama tak update blog sebabnyee lame tak balik rumah 5 minggu kot..dalam 5 minggu tu macam-macam jadi tahu..! cuti ni form 3,5 & 6 balik lambat..padan muka..hehe nanti tahun depan saya macam diorang jugak lah..haha.. berapa hari bulan ntah ada lah budak-budak dari sekolah dekat indonesia tu datang...seronok juga tengok diorang.. 4 hari kut tak silap depa duduk kat asrama.. masa ketibaan tu punyalah semangat dengan ada silat lah apa lah..mula-mula dah buat dah latihan dekat dataran kejat..semua form 2 lah yang sambut..

tapi masa hari depa sampai tu hujan lah pulak so tukar lah buat dalam dewan.. masa hari tu  pasukan bola sepak ada perlawanan persahabatan ntah lah.. saja saya nak cerita sikit ni..budak dalam kelas saya(nama dirahsiakan) tu dia patah tangan sebab kena pijak dengan budak sekolah DARY.. sejak hari tu dia tak pernah balik sekolah lagi...  bila orang indonesia tu (panggil orang MUHI sebab dari sekolah S.M.A MUHAMMADIAH 1)datang semua tengok pelik ja sebab pemakaaian depa.. pakai tudung macam tak pkai tudung ja... tapi memang pon orang indonesia macam tu kan.. depa macam bebas sangat... macam-macam aktiviti lah yang ada.. waktu diorang balik tu rasa sedih lah jugak..ada yang mengangis..

tu bab MUHI... ni lain pulak yee.. sebelum balik ni ada US1.. start hari isnin sampai hari jumaat.. saya asyik ingat nak balik ja waktu ujian tu .. tapi saya rasa boleh lah jawab jugak,,, insyaAllah 9A.. result STPM diumumkan hari rabu hritu.. ada 3 orang dapat 4pA..ada 21 orang dapat 4p..Sebenarnya saya tak paham pon  macam mana STPM ni.. tapi dapat 1st lah dalam daerah perak tengah.. saya bangga jadi warga SMKASAS...hhaha..apa-apapon dah abis ujian tu saya dah rasa free dah... thats all 4 today.. cuti ni saya tak pergi mana-mana pon..klah enjoy ur holiday !!bubye

Assalamualaikumm.!!



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome