Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Alhamdulillah
Wednesday, 25 January 2012 | 23:14 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum

yeah.. All my homework had been done.. tahniah! tahniah! beri tepukan gemuruh.. haha.. but bahasa arab belum hafal lagi lerr.. buku arab pulak tinggal kat sekolah.. apalaahhh.. saya cuti seminggu ni tau.. mak saya pergi Jordan dengan pah n ngah.. duduk dekat rumah pak cik... semlam ada lah sembang dengan mak guna video call.. mak cakap macam nak balik ja sebab sejuk sangat...selama mak tak ada ni saya lah yang masak nasi ceh! tapi lauk beli je.. kadang-kadang ayah lah masak nasi... hari selasa hari tu saya sakit perut cirit birit lagi tu.. hari tu juga lah nak pergi beli barang.. pastu pergi Domino's Pizza.. time tu lah nak beli saya tak lalu nak makan apa-apa hari tu..
    Memang sakit sanga lah..petang tu saya letak minyak esoknya alhamdulillah dah hilang.. masa sakit perut tu macam tak boleh nak buat apa-apa.. tapi nasib baik lah tak berlarutan sampai hari ni.. Hari nilah baru saya rasa macam cuti sekolah betul-betul.. kalau tak rasa macam tak cuti ja..nak termuntah mengadap homework yang bertimbun tu.. tapi ada baik juga cikgu bagi..tak ada lah masa terluang macam tu ja..
    Hah! korang tengok tak Nada Cinta.. hihh! lepas satu masalah satu masalah datang lagi.. Rasti pulak mengandung.. pastu mak dia tu pi tuduh Ricky tu pulak yang ayah dia pon satu pi dengar cakap si Nia tu pasai pa.. Rasti kan dah cakap yang Ricky bukan pelakunya.. yang saya geram kt Alex ni ..hih x abeh-abeh nak buat masalah.. sian Nada kena jahi ricky.. Rasti pon kesian juga.. apa yang jadi lepas ni yek?? tunggu dan lihat..haha
    Ahad ni balik sekolah.. ayah kena bayar duit makan.. kadang-kadang rsa tak sabar nak balik.. Bukannya apa sebab bosan juga duduk kat rumah ni .. tapi bila kat sekolah rasa nak balik sangat.. hish!!klah.. Assalamualaikum..~



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome