Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Why ?
Tuesday, 6 December 2011 | 23:21 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum :D

Hey all.. selamat petang ..
huhu.!! korang ada homework tak? dah siap? .. saja tanya( x de keje) folio BM dah siap cuma kenapa saya malas sangat nak buat yang lagi satu homework ni grrr.. berapa minggu lagi nak masuk sekolah? lagi satu homework tu kena buat journal.. dia bagi lah prompt(soalan macam diary lah) yang ntah lah tak tahu nak cakap macam mana.. dahsyat juga lah.. ENGLISH pula tu.. saya ni bukan nya apa tak pandai bi sikit.. exam pun saya dapat B .. bila saya nak buat ja journal tu teringat pula nak buat benda lain.. InsyaAllah saya akan usaha juga nak siapkan.. saya dah tak nak lah update banyak - banyak dah kat blog.. asyik2 tukar.. mulai hari ni .. saya nak bertahan tak tukar template dah (macam lah boleh) hehe.. saya suka tengok template comey2.. klah baii.. Doakan saya dapat siapkan journal tu eh ... lagi satu ... jangan lupa FOLLOW blog ni   harap maklum

Assalamualaikum :)



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome