Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Shoutmix to Cbox
Sunday, 25 December 2011 | 07:32 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum and selamat malam..

firstly saya nak bagitau kat korang yang saya dah tukar dari shoutmix kepada Cbox sebab dah kena bayar? tak tahu lah betul ka tak tapi saya takut.. mula-mula saya ingat tak pa lah tak tukar pn sebab shoutmix best sikit.. pastu lepas ja baca entry ni http://tehaalarh.blogspot.com/2011/12/buat-shoutboxcbox-tutorial.html saya rasa macam nak ubah jugak.. untuk langkah keselamatan ceh*.. btw thx to the owner who write the entry.. saya sekarang guna Cbox.. Now you all leave ur footprint in my Cbox ok! and dont forget to follow my blog.. thx a lot.. Saya juga nak berterima kasih juga dekat kak Rifqah yang dah bagitau tarikh pendaftaran sekolah yang dah lama saya nak tau.. saya masuk sekolah 3 januari 2012 .. saya nak mula dengan azam baru .. nak struggle betul-betul .. tahun 2011 saya dapat 5A 4B .. tahun 2012 saya nak lebih dari tu lagi.. esok saya and keluarge nak pergi mandi sungai berkelah dengan sepupu .. seminggu lagi nak balik sekolah.. perasaan saya dah bercampur-baurr.. kadang-kadang rasa tak sabar.. kadang-kadang rasa macam tak nak balik sekolah jea.. nasib baik semua homework dah siap cuma kamus oxford dengan buku latihan panjang 2011saya HILANG... kamus tu yang penting tuuu... Ya Allah tolonglah hambamu ini!! klah Good Nite.. sweet dreama.. assalamualaikum!



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome