Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Kelantan
Friday, 2 December 2011 | 05:06 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum
Hello readers.. lame saya tak post kan? hah! hari tu saya ada pergi Kelantan Darul Naim sempena perkahwinan kak ila.. kat kelantan ni belah lelaki.. Nurul Akila & Wan Syahrir..
Jodoh dah tentukan mereka.. bekas pelajar dengan pensyarah (yang saya tahu lah).. huhu! gambar ni masa dekat rumah belah perempuan..
       bertolak pergi Kelantan pukul 9 .. sampai sana petang..boleh dikatakan saya banyak tidur lah sepanjang perjalanan... haha..tidur dekat homestay sekali dengan sedara-mara yang lain.. perempuan dengan lelaki asing rumah.. malam tu kitorang pergi Wakaf Cheh Yeh.. pasar malam .. macam biasa ja saya rasa,.. tak tahu apa yang special.. mak saya banyak beli kain batik dan macam-macam lagi lah.. esoknya pergi kenduri lah..bawa pengantin.. dekat sana .. kitorang pergi ramai.. 2 khemah penuh dengan keluarga belah perempuan ni..yang pelik nya.. tak ada orang lain pun.. mak saya kata.. orang lain datang lepas zohor .. lepas pergi kenduri .. pergi mana ntah tapi tempat shopping lah juga.. Kelantan memang terkenal dengan tempat shopping kan? sapa yang suka shopping tu datanglah Kelantan.. Yang saya kagum .. setiap iklan yang ada dekat kelantan ni semua ada tulisan Jawi.. memanglah Kelantan Bandaraya Islam betul..huhu.. petang tu pergi Pantai Cahaya Bulan(PCB) best kot..cantik gila..
klah.. bye!





Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome