Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Kebosanan M'landa
Friday, 2 December 2011 | 23:52 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum :D

Hye all..selamat petang.. huh! dah berapa minggu ek kita cuti? lantak la... haha.. yang pasti sekarang saya tengah bosan.. homework dah siap cuma journal belum lagi.. malas pula nak buat journal tu.. tadi kan.. saya saja-saja lah buka dekat youtube nada cinta.. saya tengok ada macam-macam episod... tapi macam lain ja.. nada ada kembar .. pastu saya tengok episod 244.. nada kawin dengan ricky ,rasti kawin dengan alex, vito saya tak pasti sebab tak jelas tadi.. pastu saya ada tengok 'Randy Pangalila & Mikha Tambayong Terlibat Cinta Lokasi' dalam video tu .. dia buat macam temu ramah dengan randy & mikha. lantak lah.. malas nak ambil tahu ..tapi saya minat juga cerita Nada Cinta ni..haha.. klah baii -salam-



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome