Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Back to School
Saturday, 31 December 2011 | 06:29 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum :)

hurm.. berapa hari lagi nak balik sekolah.. macam-macam perasaaan ada .. kadang-kadang rasa tak sabar-sabar.. kadang-kadang rasa berat nak tinggalkan rumah.. dah tak sempat lah nak tengok Nada Cinta sampai habis. Masterchef Malaysia minggu ni minggu akhir.. arghh tak sempat nak tengok sampai habis.. saya balik hari selasa.. Nanti masuk kelas 2 Al-Haitham.. masa mak hantar nanti saya tak nak dah nanges macam form 1 (bocor rahsia) mula-mula masuk ja rasa berat nak tinggalkan rumah sebab lama duduk dekat rumah kan! kalau cuti macam 3 hari ke 4 hari tu tak kesah sangat sebab tak lama dekat rumah kan.. tu bagi saya lah..

Esok hari Ahad..pastu Isnin and then SELASA ..cepatnya masa berlalu.. Esok  Ahad hantar kakak dekat Perlis.. nanti adik sunyi lah.. Padan muka..hahaha.. saya tak nak nangis lagi..ergh tahann.. mintak-mintak lah dapat dorm yang best - best sikit.. tahun depan kan form 2.. nanti dapat lah adik-adik junior..^^ nak tengok lah baik-baik tak depa ni.. masa form 1 mula-mula datang ja rasa sedih dah lama-lama tu punyalah syok sampai dekat rumah pon tak sabar nak balik asrama. Ya Allah, tabahkanlah hati hambaMu ini agar dapat mengharungi segala rintangan sepanjang berada di asrama.. saya minta agar saya tak nangis lagi...memalukan!! Hahaha .. raya cina mungkin balik kot.. kalau balik pon mak tak ada sebab pergi Jordan tengok pak cik at sana..ayah n adik je lah ada kat rumah pon :)

31 December 2011 vs 1 Januari 2012 .. kiikiikii.. mesti banyak kan konsert-konsert yang lagha .. ceh bukannya apa.. cuma nya nak bagitahu dekat sini..lebih baik duduk dekat rumah ja.. janganlah nak lagha sangat.. sory kalau sapa yang terasa,..mesti ramai yang tengok Konsert Akhir Akademi Fantasia kan?!.. kenapa tak ada Akademi Fissabillah??Umat-umat semua dah lalai.. dunia dah semakin tua (tazkirah pulak) hehe..

p/s:sory kalau terkasar bahasa.. harap semua dapat teruskan berblogwalking dekat blog ni ok!! bagus~ sebab nanti saya dah balik asrama so lama lah tak updates.. follow nanti saya follow korang punya blog pulak..


ASSALAMUALAIKUM :)~BYE



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome