Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Alhamdulillah
Sunday, 6 November 2011 | 05:13 | 0 Kawaii ?

assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh!

alhamdulillah..dah 1 bulan tak balik akhirnya sampai juga dekat rumah..dah habis exam.. tapi nanti belajar f2 pula..sekarang kat rumah tengah buat persiapan untuk raya esok..tapi saya tak rasa pun macam nak raya esok..hehe.. dah dapat 3 paper .. sains , math dan PAI ..kalau nak tahu nanti lah yek..ingatkan bolehlah relax lepas tu..tapi tak juga sebab kena belajar silibus f2 pula..sabo jek.. kakak saya balik terus ..saya kena balik sekolah balik sebab ada lagi 2 minggu...  tapi saya tak kisah sebab kalau duduk dekat rumah pun mana ada nak buat apa-apa..huhu.. balik ni ada korban.. korang, hari selasa cuti lagi kan?? kitorang tak cuti pon.. sedey :( ...esok nak balik dah.. nanti dkat sekolah ada macam-macam jamuan .. bak kata cikgu Farial (cikgu SEJARAH ) orang melayu terkenal dengan makanan sejak lahir hingga sekarang.. lagi 2 minggu nak hadapi form 1.. WAA  SEDIH.... nak form1 lagi.. :( ..klah sampai sini saja..saya kena tolong mak ni ..mak ada buat makan-makan sikit malam ni.. ada laksa mak buat dan nasi terap paktam buat ..SEDAP.. bubye.. Have a nice day.. 2 week only in school ..byebye

SALAM AIDILADHA




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome