Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Exam PAT
Saturday, 1 October 2011 | 22:26 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum :D

pejam celik pejam celik dah bulan 10..macam tak percaye je..apa-apa pun ada exam akhir tahun.. huh! 9 subject pulak tu... upsr dah habis dah..pmr 4 oct ni PAT 17 oct ni..waa..tak pa-tak pa lepas tu merdeka lah..tapi tak jugak sebab PMR belum lagi..grr..apa-apa pon tolong doakan saya ya..insyaallah 9As dalam genggaman..AMIN.. ampunkan saya kalau ada salah dan silap..doakan saya..TQVM.. saya pon doakan korang jugak..klah saya balik rumah 1 bulan lagi yek..barulah boleh post puas-puas sebab dah habis exam kaka..
btw pray 4 me ..thanks





Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome