Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Macam-macam
Friday, 30 September 2011 | 20:28 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum :D

haha..saya boleh balik lagi..saya balik ni sebab nanti 1 bulan lagi tak boleh balik dah..sebab exam..pengetua baik kan?? huhu..tapi kesian dekat Form 3 , 5 & upper 6 diorang tak leh balik..ada program apa ntah..4 / 10 PMR kan?? so, good luck for PMR candidates 2011.. do your best ok..ni nak cerita pasal apa yang dah jadi dekat sekolah selama 2 minggu ni..tapi setiap apa yang terjadi ni saya tak ingat tarikh dia..
first
*
*
PROGRAM PENUTUPAN MAHABBAH PALESTINE
Best oo malam ni..saya duduk depan sekali walaupun datang lambat.. macam-macam persembahan ada...yang membanggakan saya sebagai budak tingkatan 1..ada persembahan ayat-ayat cinta untuk Palestine yang dipersembahkan oleh cik IMTIYAZ WIZNI AUFA BT. OTHMAN iaitu pelajar tingkatan 1..ada la juga wakil f1 hehe..macam-macam tayang ada..huh! masa tu sedih gilalah..pastu ada persembahan nasyid tak lain tak bukan SOFTWATUNNUR lee...pastu penyampaian hadiah...saya tak masuk apa-apa pertandingan pon..
second
*
*
CERAMAH LINDUNGI MASJID AL-AQSA
Best kot ceramah ni..penceramah dia ustaz Budiyanto b. Uggun..Mesti korang semua pelik kan dengan nama dia...sebenarnya dia ni orang indonesia tapi menetap di Malaysia..orang pulau pinang..bekerja bersama AMAN PALESTIN..mula-mula nanyi lagu shoutul harokah-palestin tercinta..pastu mulalah ceramah dia..ada lah tayangan jugak..kat sinilah saya dapat tahu betapa kejamnya zionis..dapat tahu sejarah islam masjid Al-Aqsa..sedih..tapi tak boleh nak buat apa-apa..cuma doa dan wang ringgit je..
third
*
*
IMAM MUDA HASSAN
Masa ni lah masa yang saya tunggu-tunggu..Imam Muda Hassan datang SMKASAS...Dia bagi ceramah..best la jugak ..best dapat jumpa dia real..budak laki form 1 dapat ambik autograf..

p/s: apa-apa pun semuanya best..dah lah 17 oct ni nak exam akhir tahun..caiyok2 for all.. 9A DALAM GENGGAMAN..insyaallah..




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome