Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

lala
Friday, 26 August 2011 | 01:34 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum :)

hye all...i'm bacck..dalam masa seminggu ni macam-macam berlaku dekat sekolah ku tercinta SMKA Sultan Azlan Shah..ceh!!boleh dikatakan dalam masa seminggu ni saya asyik ingat nak balik je...malam semalam ada mmajlis khatam Quran dan majlis penutup Ihya' Ramadan..pukul 6.oo petang mula khatam Quran pastu pergi DM untuk berbuka
    Ramai tetamu kehormat..boleh tahan lah ramainya...diantaranya ialah wakil JPN Perak..kitorang berbuka bersama-sama..sedap..berbuka dengan nasi merah kot atau nasi minyak,lauk ayam masak pe ntah,daging masak kicap,sayur,air oren,kuih puteri ayu dengankuih pe nta lagi satu heehhe maklumlah saya ni bukan ERT tapi KT.
     Lepas berbuka,pergi solat maghrib,isyak dan terawih..lepastupergi DEWAN BESAR AS-SYAFIE...memang gilang gemilang lah majlis tu..kalau kome ada masa tu mesti kome rasa best dengan nasyid nye lagi ..biasalah sekolah kluster nasyid lah katakan..ceh!(bukan nak bangga)..
       Ada penyampaian hadiah untuk pertandingan yang dijalankan sepanjang bulan Ramadan ni diantaranya ialah Tadarus Al-Quran...Johan Dorm Balqis..Naib Johan Dorm saya Halimatus Saadiah..Ketiga Dorm Ghufairah..tak sangka yang dorm kitorang menang (Haimatus Saadiah) dapat duit.RM10 seorang..Bila nak habis majlis tu kitorang diberi duit raya..best Rm 7 sorang..
       Hah!!papapun sekarang saya dah sampai dekat rumah untuk sambut Aidilfitri...yang jelesnye kakak(Nurain Najihah) saya ni balik hari Rabu..Dah lah dah buat kuih sikit dah..x aci laa...tpi tak pe lah janji balik..boleh merasa terawih dekat rumah jugak..Dari pagi tadi sampai lah nak balik ni sorang cikgupun tak de masuk kelas...BOSAN ....




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome