Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

1 Al-Haitham 2011 :)
Friday, 29 July 2011 | 08:25 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum..hai..dah 7 bulan dah kan...macam tak percaya pulak...saya luangkan masa banyak dekat kelas ni (1 Al-Haitham)..Walaupun saya selalu tension dengan budak-budak dekat kelas ni tambah-tambah lagi dengan bebudak laki..budak pompuan semua ok ja...tapi saya rasa seronok la juga..apa-apa pun..Allah ja lah yang tahu...!!hehe..ni lah gambar bebudak kelas 1H
Dari kiri atas:Balqis,Mizan,Najihah,Azreen,Aisha,Nisa,Najwa,Farah
Dari kiri tengah:Amri,Izzudin,Naqiuddin,Amirul(H),Wan,Hasif,Aidil,Zaim,Akmal,Hazwan,Nabil,Daniel
Dari kiri duduk:Aina,Fatini,Ain(saya),Imtiyaz,C.Wany,C.Ariffin,Ajmal,Aizad,Amirul(s),Aiman..
Tiada dalam gambar:Natrah,Aida,Akmal Faris.


that's all/...ustaz Arip dah dinaikkan pangkat jadi ketua sektor dekat Sarawak..pengetua baru Pn.Naimah..tapi sekarang dah jarang tengok dia dekat sekolah..sedih..dah lah ustaz Arip tu baik...malam perpisahan tu sedih sangat,sangat,sangat..klah tata..pray for my US2 k..thanks a lot..







Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome