Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

hehe!!
Thursday, 2 June 2011 | 07:39 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum dan selamat malam
semalam saya mimpi ...saya dapat teruk markah BM tapi dapat baik sangat untuk SN...
saya takut kalau ia nanti jadi betul tapi masa saya dapat markah tu saya dalam darjah 6
...hehe ..cikgu Norzuhrah iaitu cikgu BM darjah 6 bagi markah dekat saya..saya dapat 40% 
yang tak pernah-pernah pun saya dapat...pastu cikgu cakap"kenapa kamu sekarang 
menurun...cikgu harap kamu banyak buat latihan ye" cikgu Raja pulak cikgu SN masa
darjah 6..cikgu bagi markah saya 95%..hehe cikgu cakap"tahniah ye..cuba lagi bagi dapat 100%"
dah lah result PPT semua x dapat lagi..haha tak kan lah cikgu zuhrah & cikgu raja kot...^^
oklah ..harap-harap result PPT ni lebih baik dari US 1 (4A 5B)...
PLEASE PRAY FOR MY PPT .. 
THANKS



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome