Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Di hatiku..
Saturday, 11 June 2011 | 02:06 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum w.b.t
saya rindu waktu sekolah rendah...
  • saya rindu naik basikal sama-sama dengan adik pergi sekolah
  • saya rindu parking basikal dekat sekolah
  • saya rindu berjalan masuk kelas
  • saya rindu letak beg dekat kerusi
  • saya rindu perhimpunan pagi setiap hari isnin-khamis(bacaan 10 minit)
  • saya rindu perhimpunan rasmi sekolah (jumaat)dengan bacaan yassin
  • saya rindu jadi pengacara majlis
  • saya rindu duduk depan sekali dalam kelas
  • saya rindu berjalan dengan kawan-kawan pergi kantin
  • saya rindu makan dekat meja depan sekali dekat kantin
  • saya rindu cikgu-cikgu
  • saya rindu kawan-kawan..
SKCI DI HATI






Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome