Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Cinta Melody
Monday, 6 June 2011 | 00:59 | 0 Kawaii ?

hahh!!lantaklah dengan main background ni...dah feed up...!!grr...;p
Assalamualaikum...hye!dahlah..lupakan ja lah pasal main backgrund tadi..hari ni saya post entry pasal satu ceria ni...tak tahu lah kenapa saya nak post pasalnya...saya rasa mesti ramai yang suka cerita ni kan...sejak dekat rumah saya ada astro..macam-macam cerita dah saya tengok..boleh dikatakan cuti ni saya study sikit ja...dalam cerita cinta melody ni lagu dia Aishiteru kan??kan.. kan...??haih!!disebabkan cerita ni lah saya jadi minat lagu Aishiteru tu,..
tapi saya tak minat sangat..kaka..lagu Maher Zain lagi best..whatever lah...tak tahu dah nak cakap apa lagi....cuti ni saya tak pergi holiday mana-mana lagi,.,,semalam ada lah pergi kenduri 3 tempat..haha...jumaat ni balik kampung kot..aik!!masuk tajuk lain pula...hahh..x pa..x pa...sekarang ni saya rajin pula nak update blog ni cuma saya geram dengan main  background ni...hahh!! lantak aaa nak jadi apa pon...feed up sudah...klah...bubye



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome