Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

balik dah...
Saturday, 11 June 2011 | 02:18 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum w.b.t
hye all..esok bersamaan 12 jun 2011..nak balik dah..saya tak tahu sama ada saya seronok ataupun tidak..sekarang ni saya tengah tak ada perasaan..hehe...esok mak dengan ayah saya hantar awa sikit sebab ayah kerja malam..saya dah kemas barang dah cuma tak iron baju batik lagi...nanti 18 jun ada hari bertemu waris..mak dengan ayah saya tak confirm lagi sebab nak pergi beli barang pertunangan ila(kakak sedara)..tahniah diucapkan kepada ila...tak percaya yang ila dah nak bertunang...hehe..nanti 1 julai 2011-3 julai 2011 saya balik rumah..YEAH..!!haha..klah..That's all for today..bye..I'll miss my home..haha..!!




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome