Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Sahabat....
Saturday, 28 May 2011 | 21:46 | 1 Kawaii ?


Salam
I really miss my friends 2010...
where are they???
adakah diorang masih lagi ingat saya???
masih lagi rindu saya???
atau pun sebaliknya???
semalam saya termimpi pasal diorang...
siti,nabila,shima,ummu,nasuha,izatul,izzati,izzah,mazlin,anis dan lain-lain lagi....
saya jumpa mereka dalam mimpi saya....
Ya Allah..hanya Engkau yang tahu betapa ku rindukan mereka ....
mungkin sekarang mereka dah tidak ingat saya atau mereka dah membenci saya cuma kerana saya seorang murid sekolah agama yang mentah....dan seorang budak perempuan yang tidak boleh memuaskan mereka...
KAWAN....bertahun kita bersama...
bagai semalam baru bersua...
saya masih lagi nak kawan korang....selalunya bila nak chat dekat fb korang macam tak nak layan dah saya....
tapi saya tak kisah...terima kasih sebab pernah jadi KAWAN saya...
to siti n nabila...jaga diri baik-baik tau...saya tak kisah korang nak lupakan/benci/apa-apa yang sewaktu dengannya  saya....tapi saya tetap sayang korang....
harap korang maafkan segala salah dan silap atau korang ada tak puas hati ka dengan saya....
korang cakap ja la saya tak kisah....koranglah kawan yang paling saya sayang dunia akhirat....

sekarang ni terserah korang lah..korang nak terima atau tak saya sebagai kawan korang saya tak kisah....tapi saya nak korang tahu yang saya tetap anggap korang sebagai kawan saya....


KAU KAWAN,SAHABAT,TEMAN



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome