Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

I'm home!!
Saturday, 28 May 2011 | 06:58 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum....
Alhamdulillah..setelah 4 minggu menetap dekat bumi tarbiah...akhirnya balik juga ke tanah air yang dirindui...
2 minggu sebelum balik, exam pertengahan tahun...hanya Allah je la yang tahu macam mana saya jawab...Saya harap saya dapat keputusan yang lagi baik dari ujian selaras satu dulu...dalam 4 minggu ni macam-macam berlaku dekat sekolah...pasukan nasyid SMKASAS(sofwatunnur)telah mendapat johan daerah perak tengah...dan mendapat johan keseluruhan peringkat negeri dan aan mewakili negeri perak ke peringkat kebangsaan di johor kot..dapat juga solo terbaik..ceh*bangga*...kiki...saya amat rindu dekat rumah ......yea!!!yea!!cuti ni x de homework sebab baru je habis exam so cikgu x sempat nak bagi homework...cikgu praktikal dah keluar dah ...sedihnyaaa...cikgu Rahizul dan cikgu Anwar yang ajar saya...jasa baik cikgu amat saya hargai....halalkan sgala ilmu yang telah cikgu curahkan selama ni...hahh!!cakap pasal cikgu ni..hari tu kan hari guru...fuhh smkasas buat majlis hari guru best..semua pengawas yang buat..tak ada pun cikgu yang buat...buat cikgu Rahizul & cikgu Anwar...selamat berjuang ye!!hehe....klah sampai sini saja saya memerah otak untuk menaip ni...bubye
-salam-



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome