Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Hakikat Bahagia
Saturday, 2 April 2011 | 10:04 | 0 Kawaii ?

Assalamualaikum & Hai!!!
saya balik umah hari Jumaat ..hari Ahad nak balik...
saya dah dapat dah result exam US1...
4A 5B...=(....
boleh la..tu pun bukan senang nak dapat...
pastu...hari ni bersamaan 3 April 2011
Hari Lahir K.Khadijah...
SANNAH HELWAH...semoga diberkatiNya selalu
9 April ni ada hari kantin bersamaan dengan hari terbuka asrama....
dorm saya terhias cantik.....hehe...
hari kantin ni kelas saya kena jual kuih muih....
sedapp....
klah..selamat malam....
semoga dilindungi Allah waktu tidur ni...
tata..
hahh!!lagi satu...saya ada beli CD sofwatunnur...
best oo lagu dia......ah la suara dari pelajar-pelajar SMKASAS...(bangga-bangga)
hehe.....suke-suke...tadi pun ada chocolate moise....punyalah sedap yaamat...
dah lama tak makan....yummy...
tatalah....esok nak balik dah...
salam.. ;)



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome