Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Selamat Pagi
Tuesday, 15 March 2011 | 19:15 | 0 Kawaii ?

Salam,

Selamat pagi or pagi or good morning or morning!!
hari ni saya suka suki nak post ni sebab tengah bosan and saya dah lama tak post banyak-banyak kan2??!!hehe
..cuti ni saya tak de homework sebab baru habis ujian selaras 1 ..so cikgu tak bagi homework..kalau sebelum ni,bila nak cuti ja mesti banyak homework..tapi ada jugak satu iaitu FOLIO SIVIK...pastu kakak naqibah(ketua dorm-kak khadijah dan kak shahirah) bagi homework suruh hafal surah as-sajjadah sampai ayat 20 dan doa al-mathurat.Alhamdulillah surah tu dah hafal cuma doa al-mathurat belum lagi...cakap pasal ujian ni kan...saya baru habis ujian selaras satu ..ermm tak susah tapi tak senang..biasalah baru first time ujian kat sekolah menengah ni...papapun saya harapkan markah saya nanti tak akan mengecewakan sesiapa...so sampai sini saja post saya pada hari ini..


tata..have a nice day ;) 
~salam~



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome