Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

ermm...
Wednesday, 16 March 2011 | 09:45 | 0 Kawaii ?

Salam~

      kebosanan sedang melanda diri ini...sekarang jam menunjukkan  pukul 12.21 midnight hehe!!saya nak cakap yang saya rindu kawan-kawan waktu saya darjah 6..tapi tak tahu la pulak kalau diorang dah lupakan saya...mungkin diorang dah buat hal diorang masing-masing sampai dah lupakan saya..tapi saya takkan lupakan diorang sebab dioranglah kawan yang mula-mula saya kenal sejak saya umur 7 tahun..walaupun kawan dekat SMKASAS ni lagi baik tapi kawan saya waktu darjah 6 ni lah yang banyak membantu saya sampai saya dapat keputusan 5A dalam upsr..Kawan saya termasuklah siti and nabila..  diorang kawan yang paling rapat dengan saya waktu dekat SKCI...sekarang ni diorang sama-sama sekolah dekat sekolah raja permaisuri bainun ...semoga bahagialah yea dekat sane tu..jage diri elok-elok..jangan lupa kawan kome seorang ni..kalau kome lupa ..saya tak kesah tapi saya tetap akan ingat kome sampai bila-bila..kkk...




I LOVE MY FRIENDS(SKCI)
FOREVER AND EVER



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome