Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Letih..
Sunday, 2 January 2011 | 17:03 | 0 Kawaii ?

Salam..

Haihai..saya dah lama tak  post kat blog ni kan...hemm...sebabnya yg pertama MALAS yang keduanya hari khamis sampai sabtu saya pergi MELANCONG dengan keluarga saya..nak buka sekolah baru nak melancong..best la jugak sebab pergi tiga destinasi serentak=Cameron Highland,Kelantan dan Terengganu..plan mula-mula nak pergi Cameron Highland ja tapi bapa mertua pak cik meninggal..mak nak pergi ziarah kat terengganu..pastu saya pun ikut la..masa perjalanan nak pergi terengganu tu ikut  jalan shortcut..punya la teruk jalan dia..lobaang sana..lobaang sini..haih~saya sampai muntah tiga kali berturut-turut..makan nasi lemak keluar nasi lemak..minum air keluar air...makan ais-krim strawberry keluar air strawberry...sungguh SEKSA rasanya masa tu...bila dah sampai rumah bapa mertua pak cik tu baru la rasa lega sikit..lepas pergi rumah bapa mertua pak cik,kami pergi la jalan-jalan sekitar terengganu..hehe..malam tu tidur dekat Sutra Beach Resort..cantik kot tempat dia...esoknya pulak pergi kelantan..kami pergi ke Rantau Panjang...kami beli la cenderamata untuk bawa balik rumah..malangnya kami tersekat dengan banjir..tapi boleh lagi balik..Alhamdulillah lah...hari tu LETIHnya...sampai rumah pukul 10 malam kot...esoknya pulak nak pergi beli barang sekolah..hish letihnya.....klah..malas dah nak post...bubye



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome