Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Di sini tempatku!!
Thursday, 6 January 2011 | 21:44 | 0 Kawaii ?

SMKA SULTAN AZLAN SHAH

 Salam buat semua,
sempena hari yang mulia dan penuh ceria ini..Dengan izinNya saya dapat menulis lagi dalam blog ini yang mungkin buat terakhir kalinya sebelum saya masuk ke sekolah baru saya iaitu SMKA SULTAN AZLAN SHAH..sebelum ini saya nak pergi ke sekolah MATRI iaitu sekolah yang sangat best..tu sekolah kakak saya..MATRI iaitu Ma'had Attarbiyah Al-Islamiah..Hemm..tapi apakan daya Allah tak izinkan saya sekolah di sana..mak saya nak saya sekolah SMKASAS..tapi MATRI boleh ja saya pergi...tak boleh la jumpa kawan-kawan KIBAR 2009...sepupu saya ada sekolah MATRI..dia sama umur dengan saya..form1..teringinnya nak sekolah MATRI...dah la ada sepupu pula tu..best la..tapi saya tak tahu SMKASAS ni best ka tak...saya tahu yang MATRI ni best sebab saya pernah menyertai satu program iaitu KIBAR di sana...kawan tusyen dan kawan facebok saya ada dapat sekolah SMKASAS ni..nanti boleh la jumpa depa...Ya Allah,minta-minta lah dapat kawan yang baik-baik belaka dan dapat membimbing diri hambaMu ini ke jalan yang benar..saya harap saya dapat sesuaikan diri di SMKASAS ni nanti..



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome