Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

sabah..=))
Monday, 13 December 2010 | 07:04 | 0 Kawaii ?

salam...
waaa..hari ni penat  sangat...ngantuknyaa...best ooo pergi sabah tapi penat..tapi rasa cam sat ja 6 hari tu..7 haribulan sampai 12 haribulan....haih rasa tak da idea nak taip ni...pergi naik train..sampai ja kat kl sentral tunggu bas pula nak pergi LCCT...punyalah bosan tunggu..bila sampai kat LCCT tunggu kapal terbang pulak...dalam kapal terbang tak boleh tangkap gambar...

flight pukul 6.50 pagi sampai pukul 9 lebih pagi...Dalam kapal terbang tu..saya duduk dengan nabila n ayuni..masa nak berlepas tu punya la exited...huh~subhanallah sungguh hebat ciptaan ALLAH pabila dilihat dari atas...sampai ja kat Sabah,saya mula rasa pening tak tau kenapa...mungkin first time kot naik ..tapi orang lain tak pening pun..depa pun first time gak...hem..papa ja la...rasa pnyalah nak muntah tapi bila pergi masuk tandas tak nak muntah pulak...haih apa punya pening la ni...???!!!basuh ja muka terus fresh...huhu!!jalan-jalan kat sabah naik bas sewa guru besar pandu...hari pertama tu jalan-jalan sekitar kota kinabalu......ni ada sikit gambar ...dah tak da idea nak taip ni....tgk je la ek...
















dah habis...ada banyak lagi gamba...masa nak balik tu punya la ngantuk...tunggu bas lama main...saya duduk lepak ngan kengkawan la..pastu terlelap sat tak leh tahan...balik tu naik bas...klah kat sini ja boleh lepaskan semua idea yang ada ...bubye~



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome