Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Bubye Perak..
Sunday, 5 December 2010 | 23:10 | 0 Kawaii ?

~Salam~


hai semua!!sihat??Kalau sihat alhamdulillah..Kalau ada yang sakit..banyak-banyaklah berehat ya..esok saya nak pergi Sabah dengan rombongan sekolah..murid-murid 6 orang dan cikgu 4 orang ja...Best ke??...hemm..adakalanya saya rasa takut dan adaalanya saya rasa tak sabar-sabar...yang mana satu ni??malam saya rasa cam tak best ja pergi..siang pulak saya rasa cam x sabar-sabar...ish...mudah-mudahan Allah s.w.t lindungi kami semua dari segala kesulitan...~amin~...barang-barang semua dah beli cuma belum kemas ja lagi....masa enam hari ni saya tak blogging,fb dan game....wawawa...rasa cam nak teriak .....duhai game,fb dan blog...saya akan merindui kamu ..... .....oklah...~bubye~...



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome