Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Thank You ALLAH
Wednesday, 10 November 2010 | 22:26 | 0 Kawaii ?

~Salam~

Hari ni lah hari yang sangat bersejarah untuk pelajar-pelajar tahun 6 di Malaysia...saya rasa sayalah orang yang sangat gembira di dunia...aaaa..betapa seronoknya pada hari ini..keputusannya amat memuaskan...saya telah buat keluarga dan guru-guru gembira..."THANK YOU ALLAH"alhamdulillah....5A sudah...
Masa mula-mula cikgu umumkan..saya rasa berdebar..."dapat ke 5A?"tu la ayat yang sentiasa dalam fikiran...pabila nama saya dipanggil..saya merasa seperti ingin menjerit sekuat hati dan melompat hingga mencecah awan..mula-mula hantar sms kat mak,ayah dan kakak"5A"pastu mak  balas"alhamdulillah..sujud syukur"ayah pula nak datang sekolah ambil slip keputusan sebab nak fotostat untuk minta MRSM petang ni...pastu hantar kat k.aina pulak..k.aina jawab"alhamdulillah..tahniah!nk hadiah apa?he2..ice-cream 20 sen??^_^"hari ni dah bnyak guna telefon...kat sekolah..saya menangis..tak tau kenapa...kat umah pulak ngah telefon..ngah ckp"dapat berapa A?"pastu saya jawab 5A...ngah pon menjerit tak tau kenapa pastu bagitau kembar(sepupu)dapat berapa A......kat Facebook kakak post kat wall"TAHNIAH..mu dah bagi mak dan ayah gembira..teruskan usaha sehingga berjaya di dunia dan akhirat" ...Tak sia-sia usaha saya selama ini....mintak2 la PMR bagus jugak nnti insyallah..oklah...sampai di sini sahaja...bubye~salam~



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome