Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

SBPI Gopeng
Saturday, 27 November 2010 | 16:45 | 2 Kawaii ?

Assalamualaikum wbt...
hari tu 25/11/2010 hari khamis pergi interview kat SBP Integrasi Gopeng...Besar oo sekolah tu....cantiik pulak tu..hehe...yang mintak nak masuk sekolah tu 2000 orang...yg dapat dipanggil interview 500 orang...yang depa nak tak sampai 100 orang...argh mati laa....kalau tak dapat camna??aaa,...teringinnya nak pergi sekolah tu...huhuhu....masa dapat surat iaitu hari selasa terus pergi potostat sijil-sijil...pastu nak sahkan guru besar tapi guru besar pergi sarawak balik hari jumaat...terpaksa lah pergi sahkan ketua kampung...tiba-tiba pulak pagi rabu tu..internet tak rosak...pastu mak sedara kata hari sabtu baru boleh bukak...aish...geram tol...kalau tak... nak cari maklumat pasal skolah ni kot2 la dia tnya apa2 pasal skolah SBPI Gopeng tuu....tuk tuk dah hari khamis..masa saya langkahkan kaki ke sekolah itu...saya rasa macam kat kolej pulak...hhaha...cantiiikkk sangat...saya ni dalam sesi ke 11...(3:30-4:00)...masa dia panggil murid perempuan sesi yang ke 11.....saya dan sembilan orang murid lagi melangkah masuk ke bilik  "APD"???pe maksud dia ntah...kami ditanya macam-macam soalan....alhamdulillah saya dapat menjawab semua soalan yg diajukan...selepas tu...kami dibawa ke pusat sumber untuk menjalani ujian bertulis...senang gak la soalannya...klah...samapi di sini saja...bubye....^_^~salam~



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome