Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Berpisah Jua!
Thursday, 18 November 2010 | 23:07 | 2 Kawaii ?

~Salam~
       Hari ni merupakan hari terakhir saya ke sekolah...Sedia dah ka aaa nak masuk sekolah orang besar????...hemm..insyaAllah boleh kot...kat sekolah tadi asyik tangkap gambar jaa....heehe...maklumlah dah abis exam pastu dah ada result.....tahun depan tak tentu saya akan dapat ramai kawan baik...kawan-kawan saya ni baik la jugak walaupun saya telah banyak sakit hati dengan perangai mereka...Tapi saya tak kesah....Depa tu kawan saya jugak..mungkin saya ada buat silap jugak kat mereka...Masa nak balik tu..saya dan kengkawan pergi bersalam dengan guru-guru dan minta maaf kalau ada salah dan silap....pastu ambik gambar ngan cikgu-cikgu la pa lagi...tapi sayangnya teacher yap dah balik..hemm sedihnyaa....:(...lepas ni tak jumpa dah..mungkin masa hari anugerah ja kot...Hanya fb dan handphone ja la tempat untuk melepaskan ri ndu yang tak terkata....tapi saya bleh jumpa lagi Teacher Yap waktu pergi Sabah..fuh~bestnyaa....dapat jumpa dengan ct,nabila ngan ayuni...hehehe x sabar nak pergi,..pergi sabah ...malam gala cimb bank tak pergi la...tapi tak pe...cikgu wakil untuk kami ambik hadiah...heheh...
Masa hari isnin hari tu ada wat jamuan perpisahan...ada 6 kek kecil dan 1 kek besar....sedap....!!pastu ada ayam  percik,kuey teow dan bihun goreng dan makanan-makanan yang dibawa oleh murid2...saya bawa nugeet...makanan saya yang paling laku sekali hehehe...pastu ada jugak murid yang bagi hadiah untuk guru besar skci...Akhir kata saya harap kawan-kawan saya ni dapat menempuhi cabaran di dunia ini dengan tabah...dan jangan pulak hampa lupakan kami pulak tau...InsyaAllah kami takkan lupakan hampa...wish u luck ...
         



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome