Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Salam Mancing
Monday, 25 October 2010 | 00:34 | 0 Kawaii ?

      Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh dan selamat sejahtera....
maaf sebab saya dah lama tak update blog ni...bukannye tak nak cuma tak tau nak tulis apa..!!post yang ni saya nak citer pasal saya pergi memancing.

        Pada hari ahad 24/10/2010,saya dan keluarga saya pergi ke kampong parit buntar iatu kampong opah belah ayah untuk memancing di belakang rumah,...Ayah bercadang untuk mengajak sepupu saya yang minat sangat memancing seperti adik saya iaitu Fahmi n Fathi..Mereka ni kembar...mereka tidur di rumah saya..pagi-pagi lagi kami bangun awal untuk bersiap..mak buat nasi goreng...pastu ayah beli nasi lemak sepuluh bungkus untuk membawa bekal..
      Semasa ingin pergi,tiba-tiba seorang sepupu sayayang bernama Sufyan ingin mengikut sekali..mak  n ayah dia memberi kebenaran,..di dalam kereta saya sangat syok kerana ada album MAHER ZAIN...album tu ada lagu-lagu maher zain...memang syok gile..!!dah la bukak kuat ....!!hahah sambil tu kami ada bawa kamera untuk menangkap gambar buat kenangan....ni haa gambarnye..::tarikh yang ade dekat gambar-gambar ni tak betul tau...tak set mula2..!!semua gambar saya yang ambil...!!
                                         ni sepupu...x ada sepupu pompuan yang ikut x syok la.
.Panas ooo hari tu...saya n sufyan balik umah opah saya...adik saya,fahmi n fathi diorang x nak balik lagi sebab nak memancing ja..
                                                  ni la adikku..!!
                                                  tempat makan
       Dah ...ada banyak lagi gambar..malas na letak...

    udah....have fun....bubye....~salam~




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome