Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Lots of lov
Monday, 11 October 2010 | 00:00 | 0 Kawaii ?

    Huhuhu..!!abis exam ni dah rajin dah nak update blog ni..!!!saya sayang kawan-kawan saya yang dekat SK Changkat Ibul..!!Koranglah sahabat aku dunia or akhirat kot..!!Walaupun korang dah banyak sakitkan hati aku but korang lah kawan yang mula-mula aku kenal..aku x kisah korang sakitkan hati aku cozz aku sayang sangat2 kat korang so please hargai kawan yang korang ada ni..!!sesosial mana pon korang aku tetap sayang..!!Yang paling saya sayang ialah "SITI FAIRUZ BT. ZAKARIYA" & "NUR AINNABILA BT. NOR AZIMAN"
   Ni nama dia Siti Fairuz bt. Zakariya..!!Dia ni friendly jugak la & sedikit kebudak-budakan...huhuhu..jangan mare yer tie..!!hobi dia main mesej kot & berFB...!!dia duduk kat Taman Simpang,..!!dia ni pandai orangnyer & cantik sebab tu ramai orang yang minat..!!
     Ni dia Nur Ainnabila bt Nor Aziman..!!comel x ??huhu...!!hobi dia pon berFB jugak..!!Dia ni dudok kat Kampong Senduk..dia ni sensitif sikit pasal cinta sama la jugak macam ct tuh..!!
       Akhir kata...aku sayang ampa ila & tie..!!depalah bestfriends saya sampai akhir hayat walaupun mereka agak sosial..!!!



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome