Simplification
Simplification
//ukiss-0330

Follow
Dashboard
Entries About Stuff

Bercerita..:)
Tuesday, 26 October 2010 | 04:56 | 0 Kawaii ?

   ~Salam~
huahuahua...Olla...hemm...arini saya ada pertandingan bercerita dalam kelas je....Pertandingan ni antara murid dalam kelas 6M...Saya ambil tajuk "Arnab dan Kura-kura"sebab senang nak ingat..Kalau tak ingat pon boleh la mereka...!!malam semalam saya practice depan mak saya...mak bagi la komen2 pastu bagi camna nak buat gaya..pagi tu saya pergi ke sekolah dengan tenang...sambil-sambil menunggu waktu BM saya practice la sorang2....Time Cikgu Zuhrah masuk...perut pun mula la sakit(takut)..!!Saya melihat seorang murid ada potensi nak menang iaitu Atiqah...huh cara dia memang power...!!Apabila nama saya dipanggil...saya pergi ke hadapan dengan senang hati sambil berdoa didalam hati....Lalu saya bercerita dengan gaya yang telah saya practice...!!setelah habis saya bercerita...saya berasa lega dan berasa seperti ingin bercerita lagi...saya tidak puas dengan apa yang saya telah lakukan...saya berharap akan menang dalam pertandingan ini(kalau ada rezeki)..
Sekian...Jumpa lagi...!!
bow Pictures, Images and Photos



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : AinHanisah
Best View in Google Chrome